Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Utblick USA

Amazon utökar sitt EMV-sortiment lagom till halloween

Publicerad: 28 oktober 2022, 10:48

Amazon lanserade Aplenty 2021. Nu utökas sortimentet.

Foto: Amazon

Utbudet av varor från Aplenty, Amazons eget varumärke för mat- och dryck, utökas rejält inför kommande storhelger.


Monika Nilsson Lysell

monika.nilsson@bonniernews.se


Granola med pumpa, äppelcider och pannkaksmix med smak av kanelbulle finns bland de över 100 nyheter som ska få fler att upptäcka Aplenty. 

Amazons egna matvarumärke lanserades både online och i Amazons fysiska Amazon Fresh-butiker 2021. 

LÄS OCKSÅ: Kartläggning: Brutal tillväxt men blodröda siffror – så går det för last mile-uppstickarna 

 

 

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev