måndag27 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kommentar

Susan Berzelius: Konsumenterna måste bli medvetna om kostnaderna

Lönsamheten är den största utmaningen för dagligvarubranschen när konsumenterna fortsatt efterfrågar e-handelstjänster. Det skriver Susan Berzelius.

Publicerad: 24 augusti 2021, 06:40

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Dagligvarunytts Susan Berzelius.


När Svensk Dagligvaruhandel i veckan redovisade sitt Dagligvaruindex för juli visar siffrorna en halvering av e-handelns kanalandel sedan i våras. Siffran, 3,6 procent, är nu nästan lika låg som ”PP”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev