Kommentar
Susan Berzelius: Konsumenterna måste bli medvetna om kostnaderna
Lönsamheten är den största utmaningen för dagligvarubranschen när konsumenterna fortsatt efterfrågar e-handelstjänster. Det skriver Susan Berzelius.
Publicerad: 24 augusti 2021, 06:40
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Dagligvarunytts Susan Berzelius.
När Svensk Dagligvaruhandel i veckan redovisade sitt Dagligvaruindex för juli visar siffrorna en halvering av e-handelns kanalandel sedan i våras. Siffran, 3,6 procent, är nu nästan lika låg som ”PP”
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Susan Berzelius