Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kommentar

Susan Berzelius: Kanske är tiden mogen även på svenska marknaden

USA:s näst största detaljhandelskedja, Costco, är en riktig favorit bland amerikanska konsumenter. Åtminstone bland medelklassfamiljer som kan kosta på sig ett årsmedlemskap för minst 80 dollar (beroende på nivå) för att komma åt storköpspriser.

Publicerad: 23 Mars 2021, 13:42

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.


Att storhandla storpack i gigantiska kundvagnar är en självklarhet för miljoner amerikaner, inte minst inför storhelger som 4th of July och Thanksgiving. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Susan Berzelius

Utrikesredaktör, reporter

susan.berzelius@bonniernews.se

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.