Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kommentar

Susan Berzelius: Det blir tufft att fylla kostymen efter CBS-Christian

Det är ett lysande arbete som Christian Wijkström har gjort, det tror jag alla i dagligvaruhandeln i allmänhet kan vara överens om, men i synnerhet ledning och kollegor i Coop förstås.

Publicerad: 22 september 2020, 19:11

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.


Ämnen i artikeln:

Coop Butiker och Stormarknader

För det var ett sargat och blödande Coop Butiker och Stormarknader, CBS, som Christian Wijkström, med en bakgrund inom Ica och Rimi Baltic, tog sig an för sju år sedan.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Susan Berzelius

Utrikesredaktör, reporter

susan.berzelius@bonniernews.se

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News