Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Hjälp oss göra Dagligvarunytt ännu bättre!

Publicerad: 20 januari 2022, 08:10

Fredrik Svedjetun, chefredaktör på Dagligvarunytt och Market inom Di-gruppen.

Vi på Dagligvarunytt strävar alltid efter att bli mer relevanta och nyttiga för dig som läsare. Därför behöver vi nu din hjälp.


2022 blir ett spännande år för dagligvaruhandeln. Konsumenternas beteenden förändras i rask takt, branschen påverkas starkt av stora omvärldshändelser och e-handelns utveckling väcker en rad frågor om framtiden.

Vi på Dagligvarunytt ska vara en kunskapskälla som guidar och inspirerar dig och ditt företag till att fatta bättre beslut och utvecklas i rätt riktning. Dessutom vill vi bidra till en positiv utveckling för den svenska dagligvaruhandeln som helhet.

För att lyckas med detta behöver vi veta mer om de utmaningar som du och ditt företag står inför under 2022. På den här länken hittar du ett antal frågor som vi är tacksamma för om du kan ta dig tid att besvara.

Det tar bara några minuter att medverka. Svaren är helt anonyma och ska användas för att vässa vår journalistik och våra produkter så att vi blir ännu bättre på att tillgodose ditt behov av insikter och kunskap inom detaljhandelsområdet.

Tack för att du hjälper oss! Tveka inte att kontakta mig eller mina kollegor om du har frågor eller synpunkter.

Har du ingen prenumeration på Dagligvarunytt? Lugn, det fixar du här.
Och
här kan du som prenumerant läsa tidningen digitalt.
Är du prenumerant och behöver ett inlogg kan du få hjälp
här.

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik.svedjetun@bonniernews.se

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.