Få hela storyn
Starta din prenumeration
Analys
Det finns intressanta möjligheter att expandera för City Gross, men också stora utmaningar. Kedjan kommer att locka nya prova på-kunder, men varumärket behöver tydliggöras och det finns en varning för ”Knopfler-effekten”. Det skriver Dagligvarunytts Kalle Östgren.
Publicerad: 27 september 2021, 10:44
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Dagligvarunytts Kalle Östgren.
En gång köpte jag plattan ”Release” av David Knopfler, bror till superkände Mark Knopfler, frontman för Dire Straits. Kul att prova något nytt och jodå, det var samma varma röst
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.