Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Innovation

Tio punkter som formar framtidens matvarubutik: ”Pandemin lär oss att livet inte är för evigt”

Publicerad: 1 februari 2022, 07:58

Richard Kylberg, en internationell auktoritet inom retaildesign och Boris Planer, detaljhandelsexpert på Dach i Tyskland, tecknar bilden av framtiden för Dagligvarunytts läsare.

Vilka är skiftena och faktorerna som blir avgörande för morgondagens matvarubutik? Dagligvarunytt tog hjälp av flera experter för att teckna bilden av framtiden. Det handlar mycket om lust, ”återuppfunna” kundresor och nya insikter om liv och död.


Richard Kylberg, en internationell auktoritet inom retaildesign, arbetar över hela världen med kunder som Samsung, Target och Ica. Här ringar han in tre globala trender som tillsammans skapar behov av

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev