Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Innovation

Ica och Coop om hur de utvecklar lojalitetsprogrammen: ”Det digitala är bäst”

Publicerad: 17 januari 2022, 09:32

Cecilia Meldahl, kundutvecklingschefen på Ica, och Karin Friis, chef för Lojalitet och Kampanj på Coop avslöjar hur de utvecklar kundklubbarna under 2022.

Efter några år av stora förändringar siktar dagligvarukedjorna nu på att förstärka det lojalitetsprogram de redan har. För Dagligvarunytt berättar cheferna på Ica och Coop om vad som står högst upp på agendan 2022. ”Vi ska bli än mer träffsäkra”, säger Karin Friis, chef för Lojalitet och Kampanj på Coop.


Ämnen i artikeln:

LojalitetIca GruppenCoopCoop Sverige

Coop slopade återbäringen 2014, City Gross sjösatte Prio 2019, Ica lanserade Stammis i februari 2020 och lågprisaktören Lidl har precis summerat det första året med sitt Plus-program. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.