Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Innovation

Här ska en symfoniorkester höja köpupplevelsen: ”Bra för folkhälsan”

Publicerad: 30 september 2021, 11:07

Musik ska bygga framtidens butik. Katarina Selley på IcaX är ansvarig för ett nytt och spännande musikexperiment på Ica Focus i Göteborg.

Foto: Agneta Renmark

Hur påverkas kunderna av att möta ett stycke klassisk musik i samband med inköpsrundan? Det ska innovationshubben IcaX i samarbete med Göteborgs Symfoniker och Ica Focus ta reda på i ett gemensamt musikexperiment.


Ämnen i artikeln:

Ica SverigeIca KvantumIca NäraIca MaxiIca SupermarketIca GruppenIcahandlarnas Förbund

Sedan i tisdags och fram till och med lördag pågår ett spännande experiment utanför entrén till Ica Focus i Göteborg. Genom ett samarbete med Göteborgs Symfoniker kan alla som vill

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev