Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Innovation

Efter ett år med Lidl Plus – överträffade mål och konstant tillväxt

Publicerad: 10 januari 2022, 07:27

Robert Stekovic, kommersiell direktör på Lidl Sverige.

Foto: Nick Englund Mortensen, press

Lidl sjösatte lojalitetsprogrammet Lidl Plus för ett drygt år sedan. Nu ger kommersiella direktören Robert Stekovic sin syn på den första tiden. ”Det har varit långt över förväntan”, säger han.


Ämnen i artikeln:

LidlLojalitet

Sedan oktober 2020 har Lidl-kunderna kunnat ta del av erbjudanden, bonusar och digitala kvitton via kedjans lojalitetsapp Lidl Plus.  

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

LidlLojalitet

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.