Innovation
Efter ett år med Lidl Plus – överträffade mål och konstant tillväxt
Publicerad: 10 januari 2022, 07:27
Robert Stekovic, kommersiell direktör på Lidl Sverige. Foto: Nick Englund Mortensen, press
Lidl sjösatte lojalitetsprogrammet Lidl Plus för ett drygt år sedan. Nu ger kommersiella direktören Robert Stekovic sin syn på den första tiden. ”Det har varit långt över förväntan”, säger han.
Sedan oktober 2020 har Lidl-kunderna kunnat ta del av erbjudanden, bonusar och digitala kvitton via kedjans lojalitetsapp Lidl Plus.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.