Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Innovation

Den ultimata guiden till dagligvaruhandelns kundklubbar – kedja för kedja

Den ultimata guiden till dagligvaruhandelns kundklubbar – kedja för kedja

Hur funkar egentligen kedjornas lojalitetsprogram? Och hur stora är de? Dagligvarunytt reder ut hur de olika erbjudandena ser ut hos Ica, Coop, Willys, Hemköp, Lidl och City Gross. Läs om:
✓ Antalet medlemmar och tillväxt.
✓ Hur programmen fungerar och vad kunderna får.
✓ Samarbetspartners.
✓ De senaste förändringarna och hur utvecklingsplanen ser ut framåt.

Publicerad: 17 januari 2022, 09:19

Ämnen i artikeln:

LojalitetIca GruppenCoopWillysHemköpLidlCity Gross

Läs allt om hur lojalitetsprogrammen hos Ica, Coop, Willys, Hemköp, Lidl och City Gross fungerar, samt om hur utvecklingsplanen ser ut framåt.

Dagligvaruaktörerna har de senaste åren lanserat nya och slipat på sina kundklubbar och lojalitetsprogram. En undersökning från Accenture, som Dagligvarunytt berättade om i september, visade att kundernas missnöje med

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.