E-handel
Hemmakvälls strategi - för att möta krisen
Publicerad: 2 september 2020, 06:51
Ulrika Wallberg tillträdde som vd för Hemmakväll i september 2019.
Coronapandemin blev en rejäl smäll för lösgodisspecialisten Hemmakväll. Men kedjan mötte krisen med offensivt och hårt arbete.
– En större omnikanalnärvaro är en del av vår strategi, säger vd Ulrika Wallberg.
Ulrika Wallberg tillträdde som vd för Hemmakväll i september förra året. Hon tog över en kedja som precis genomfört en stor ompositionering. När streamingtjänsterna slog ut hyr- och köpfilmsmarknaden hittade
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.