Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

E-handel

Hello Fresh siktar högt - vill bli störst på kassar

Publicerad: 24 september 2020, 12:48

Matkasseföretaget Hello Fresh första år på den svenska marknaden har gått över förväntan gällande såväl omsättning som resultat.
Nu är siktet offensivt inställt.
– Vi vill bli marknadsledare, säger Sverige-vd Kristian Hald.


Ämnen i artikeln:

HemleveransMatkassar

Ett år efter matkassebolaget Hello Fresh inträde på den svenska marknaden kan Sverige-vd:n Kristian Hald blicka tillbaka på ett framgångsrikt första år. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HemleveransMatkassar

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News