E-handel
Hello Fresh siktar högt - vill bli störst på kassar
Publicerad: 24 september 2020, 12:48
Nu kan det tyska matkasseföretaget Hello Fresh sammanfatta sitt första år i Sverige. Foto: Pressbild, Hello Fresh
Matkasseföretaget Hello Fresh första år på den svenska marknaden har gått över förväntan gällande såväl omsättning som resultat.
Nu är siktet offensivt inställt.
– Vi vill bli marknadsledare, säger Sverige-vd Kristian Hald.
Ett år efter matkassebolaget Hello Fresh inträde på den svenska marknaden kan Sverige-vd:n Kristian Hald blicka tillbaka på ett framgångsrikt första år.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.