Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

E-handel

Handelsexperterna om darkstores, blixtleveranser och ny konkurrens: ”En sak stör mig”

Publicerad: 1 december 2021, 08:37

Frida Ridderstolpe, Axfood, och Calle Hedman, Destination Östersund.

Möjligheter, digitalisering, snabbhet – och tvekan om en nyckelfaktor. Frida Ridderstolpe, digital utvecklingschef hos Axfood, och Calle Hedman, centrumutvecklare hos Destination Östersund, kommenterar de nya utmanarnas tillväxtplaner.


Ämnen i artikeln:

Axfood

Frida Ridderstolpe är digital utvecklings- och e-handelschef på Axfood. Hon vill inte gärna kommentera darkstore-uppstickarnas möjligheter att kapa åt sig marknadsandelar från mer traditionella aktörer. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Axfood

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.