Samir Radjai, försäljningschef online på CBS.
Foto: Isidor Beslic
Coops unika satsning tar steg mot lönsamhet online
Coops satsning på butiksdriven e-handel lyfter CBS:s försäljning inom segmentet. Föreningen börjar närma sig lönsamhet – med ambitionen att visa positiva marginaler inom två år. "Vi har ju valt en helt annan inriktning än konkurrenterna", säger Samir Radjai, försäljningschef online.
Isidor Beslic
Coop Butiker och Stormarknader (CBS) fortsätter att göra framsteg i e-handeln.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 446 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 495 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.