torsdag21 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

E-handel

Samir Radjai, försäljningschef online på CBS.

Foto: Isidor Beslic

Coops unika satsning tar steg mot lönsamhet online

Coops satsning på butiksdriven e-handel lyfter CBS:s försäljning inom segmentet. Föreningen börjar närma sig lönsamhet – med ambitionen att visa positiva marginaler inom två år. "Vi har ju valt en helt annan inriktning än konkurrenterna", säger Samir Radjai, försäljningschef online.

Publicerad: 25 augusti 2023, 07:21

Isidor Beslic

isidor.beslic@bonniernews.se

Coop Butiker och Stormarknader (CBS) fortsätter att göra framsteg i e-handeln.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 446 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 495 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev