Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

E-handel

Coop gasar på inom B2B – affären har blivit hetast online: ”Når över 80 procent”

Publicerad: 5 april 2022, 08:17

Coop har blivit en B2B-aktör och responsen har varit positiv från företag och organisationer.

Foto: Coop

Coop har tagit steget in på B2B-marknaden. Företagsaffären växer just nu mest i procent. ”Vi har tagit in många nya onlinekunder”, säger Fredrik Uhrbom.


Ämnen i artikeln:

CoopCoop SverigeCoop Butiker och StormarknaderCoop VästCoop Nord

Dagligvarunytt avslöjade 24 november förra året att Coop Online skulle sikta in sig på B2B-affären och satsningen har snabbt gett en stark effekt. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.