Få hela storyn
Starta din prenumeration
Arbetsliv
Publicerad: 18 December 2020, 05:15
Foto: Andreas Fransholm, Gettyimages, Pontus Edman
Corona är den fortsatt största utmaningen inför 2021, liksom att trots ökade volymer säkra lönsamheten. Det visar Dagligvarunytts undersökning om branschens hetaste frågor. ”Den ökade näthandeln är en minusaffär”, säger Pär Bygdeson, vd för Livsmedelshandlarna.
Ämnen i artikeln:
CoronaAtt hantera effekterna av coronapandemin är den fortsatt största utmaningen och orosmolnet när handlare, butikschefer och andra representanter för dagligvarubranschen blickar framåt mot 2021.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Corona