Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Personligt

Foto: Julia Sjöberg

Så gjorde han Sveriges billigaste matkasse hållbar: ”Våga välja och kör så att det ryker”

En ödmjuk tävlingsmänniska som kan konsten att bygga ett starkt varumärke.
Patrick Grabenbauer är marknadschefen som har gjort Sveriges billigaste matkasse hållbar.

Publicerad: 25 januari 2021, 09:25

Agneta Renmark

redaktionen@dagligvarunytt.se

Att hela fem gånger ha utsetts till Sveriges bästa marknadschef av tidningen Resumé och dessutom prisats som Årets marknadsförare under den senaste upplagan av Retail Awards skulle kunna stiga vem

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Willys

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev