Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Koncept

Nya siffror: Här är kedjorna som satsar mest på reklam

Publicerad: 2 februari 2021, 07:47

Foto: Andreas Heneborn

Ica satsar mest på reklam – och Mio är en snabbväxare. De nya siffrorna med Sveriges största annonsörer från Kantar Sifo Reklammätningar visar rejäla förändringar.


Ica parkerar stabilt i toppen av listan över Sveriges största reklamköpare – totalt och inom detaljhandeln. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News