Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Koncept

Ica-handlaren som lyfte lojaliteten långt före Stammis

Publicerad: 17 september 2020, 08:47

LÅNGSHYTTAN. Ica Supermarket Mathyttan mötte hushållens ökade fokus på prisvärde redan 2008.
Strategin har gett önskad effekt.
– Jag har väldigt köptrogna kunder, säger handlaren Thomas Djupenström.


Ämnen i artikeln:

HandlareIca Supermarket

– Det var en hel del synpunkter i början medialt men vi upplevde ingen kritik, säger Thomas Djupenström när Dagligvarunytt besöker samhället Långshyttan i Hedemora kommun i södra Dalarna. Förklaringen

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HandlareIca Supermarket

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News