Få hela storyn
Starta din prenumeration
Etablering
Publicerad: 20 juni 2022, 08:30
Ola Andersson, affärschef för Coop Xtra.
Foto: Coop
För Coops lågpriskoncept Xtra ligger fokus på utrullning snarare än varumärkesbygge – just nu. Men i nästa steg ska konceptet marknadsföras genom olika kampanjer. ”Det kommer att märkas”, säger affärschef Ola Andersson.
Ämnen i artikeln:
Coop SverigeCoop Butiker och StormarknaderCoop VästCoop GotlandCoop MittCoop NordCoop OskarshamnCoop VärmlandCoop NorrbottenCoop Kristianstad/BlekingeI januari var Dagligvarunytt först med att berätta om Coops utrullning av låpriskonceptet Xtra. Ambitionen är att drygt 70 butiker inom formatet Coop ska ha konverteras till Xtra innan årets
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.