Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag31.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Butiksinspiration

”Vi vill flytta fokus från pris till upplevelse”

Publicerad: 3 September 2020, 03:50

Mattias Jönsson och Candyking gör största marknadsinsatsen på flera decennier.

Foto: Pressfoto

Cloetta storsatsar på varumärket Candyking och lanserar ett nytt butikskoncept tillsammans med en omfattande kommunikationskampanj. – Vi vill lyfta hela kategorin, säger Mattias Jönsson som ansvarar för godisjättens svenska lösgodisförsäljning.


”Life is Sweet”. Det är budskapet i Cloettas nya kampanj som går skarpt den här veckan.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.