onsdag27 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Butiksinspiration

Tre röster: Så får vi kunden att känna sig välkommen

Publicerad: 15 oktober 2021, 11:14

Jacob Bengtsson, Pernilla Kihlén och Stefan Brunsärn.

Ett trevligt bemötande som verkligen känns välkomnande är så viktigt för kunden – och för butiken att inte glömma. Här är enkla och nyttiga vardagstips från butiker i Tanumshede, Örebro och Sälen.

Ämnen i artikeln:

KundupplevelseHemköpCity GrossIca Supermarket


Stefan Brunsärn, handlare, Hemköp Tandådalen, Sälen:
– Genom den personliga kontakten, att alltid heja, säga ”välkommen” och titta kunden i ögonen. Det är vi noga med, det är så viktigt för

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 446 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 495 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev