Butiksinspiration
Tre röster: Så får vi kunden att känna sig välkommen
Publicerad: 15 oktober 2021, 11:14
Jacob Bengtsson, Pernilla Kihlén och Stefan Brunsärn.
Ett trevligt bemötande som verkligen känns välkomnande är så viktigt för kunden – och för butiken att inte glömma. Här är enkla och nyttiga vardagstips från butiker i Tanumshede, Örebro och Sälen.
Stefan Brunsärn, handlare, Hemköp Tandådalen, Sälen:
– Genom den personliga kontakten, att alltid heja, säga ”välkommen” och titta kunden i ögonen. Det är vi noga med, det är så viktigt för
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 446 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 495 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.