Få hela storyn
Starta din prenumeration
Butiksinspiration
Publicerad: 31 augusti 2021, 11:09
Tempo Kareby satsar mycket på temadagar på året för att locka fler besökare och driva försäljningen.
Chokladbollar, hamburgare, kanelbullar, räkmackor, semlor, smörgåstårtor, våfflor. Temadagarna på året blir fler – och många butiker skapar framgångsrika event. Här tipsar fyra handlare och marknadsansvariga om hur man ska göra för att lyckas.
Årskalendern fylls hela tiden på med speciella temadagar och ett ökat antal butiker i dagligvaruhandeln hakar på och erbjuder aktiviteter för att promota utvalda produkter.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.