Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Butiksinspiration

Succé för temadagar – butikernas tips för att öka försäljningen: ”Gå all in”

Publicerad: 31 augusti 2021, 11:09

Tempo Kareby satsar mycket på temadagar på året för att locka fler besökare och driva försäljningen.

Chokladbollar, hamburgare, kanelbullar, räkmackor, semlor, smörgåstårtor, våfflor. Temadagarna på året blir fler – och många butiker skapar framgångsrika event. Här tipsar fyra handlare och marknadsansvariga om hur man ska göra för att lyckas.


Ämnen i artikeln:

CoopHemköpIca SupermarketTempo

Årskalendern fylls hela tiden på med speciella temadagar och ett ökat antal butiker i dagligvaruhandeln hakar på och erbjuder aktiviteter för att promota utvalda produkter.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News