Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Butiksinspiration

Sju tips från experten: Så skapar du fantastiska kundmöten i butiken

Sju tips från experten: Så skapar du fantastiska kundmöten i butiken

Se till att kunderna verkligen känner sig välkomna. Det är experten Lotta Erikssons allra bästa tips för ett lyckat kundmöte. Här delar hon med sig av sina sju viktigaste råd.

Publicerad: 15 oktober 2021, 09:53


Att kunden känner sig välkommen påverkar köpet i nuet och skapar lojalitet över tid. Här stamkunden Åke Westerlund tillsammans med butiksmedarbetaren Rebecka Gustavsson på Coop i Alsterbro, som blev utsedd till Årets butik på Kristallgalan 2019, just för sin höga servicenivå.

Foto: Thomas Ohlén

Lotta Eriksson, som nyligen släppt boken ”Fantastiska kundmöten” tillsammans med Lisa Ekström, är övertygad om att kundmötet är viktigare än någonsin till följd av pandemin.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.