tisdag28 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Rapporter

Snuvar konkurrenterna på både kunder och pris – här är Thomas Evertssons förklaring till Willys supervecka

Publicerad: 25 oktober 2022, 12:31

Thomas Evertsson fick ta emot priset i kategori Livsmedel på Market awards galakväll. ”Vi är lite malliga”, säger han.

Foto: Pax Engström Nyström

Willys plockar marknadsandelar, öppnar nya butiker – och prisades på Market awards som vinnare i kategorin livsmedel. ”Vi är i en väldigt speciell situation nu där vi ser att vi får en hel del nya kunder”, säger Thomas Evertsson, vd.

Ämnen i artikeln:

WillysAxfood

Monika Nilsson Lysell

monika.nilsson@bonniernews.se


Finalisterna Willys, Coop och Lidl tävlade om segern i kategori Livsmedel i Market awards. När tävlingen, som arrangeras av Dagligvarunytts systertidning Market, avgjordes förra veckan var det till slut

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev