fredag22 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kartläggningar

Willys kunder mer lojala – här är vd:ns förklaring: ”Jobbat långsiktigt och metodiskt”

Publicerad: 25 maj 2021, 12:09

GFK:s nya kartläggning visar att Willys kunder är lojalare – till vd Thomas Evertssons glädje. Foto: Julia Sjöberg

Hushållen har blivit mer lojala till Axfoods koncept. Siffrorna lyfter – för största och minsta butikerna. ”Vi är glada över att bli belönade”, säger Willys vd Thomas Evertsson.

Ämnen i artikeln:

WillysTempoAxfood

Thomas Ohlén

thomas.ohlen@bonniernews.se


GFK:s kartläggning av drygt 4 000 privathushålls inköp av dagligvaror över hela landet avslöjar att Axfood som grupp sticker ut rejält i kartläggningen för perioden februari-april.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 446 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 495 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev