Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kartläggningar

Willys kunder mer lojala – här är vd:ns förklaring: ”Jobbat långsiktigt och metodiskt”

Publicerad: 25 maj 2021, 12:09

GFK:s nya kartläggning visar att Willys kunder är lojalare – till vd Thomas Evertssons glädje.

Foto: Julia Sjöberg

Hushållen har blivit mer lojala till Axfoods koncept. Siffrorna lyfter – för största och minsta butikerna. ”Vi är glada över att bli belönade”, säger Willys vd Thomas Evertsson.


Ämnen i artikeln:

WillysTempoAxfood

GFK:s kartläggning av drygt 4 000 privathushålls inköp av dagligvaror över hela landet avslöjar att Axfood som grupp sticker ut rejält i kartläggningen för perioden februari-april.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

WillysTempoAxfood

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.