Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Willys stärker sin position på marknaden: ”Gillas lika mycket av hjärtat som av plånboken”

Publicerad: 16 december 2021, 13:31

Thomas Evertsson, vd på Willys.

Foto: Pressbild

Willys är inne i en stark tillväxtfas och attraherar allt fler konsumenter. ”Vi har ett unikt och tydligt koncept, en aggressiv investeringstakt och överträffar marknadstillväxten år efter år”, säger vd Thomas Evertsson när han talar under Axfoods kapitalmarknadsdag.


Ämnen i artikeln:

AxfoodWillys

Pandemiåret 2020 var ett exceptionellt år för hela dagligvaruhandeln men kanske särskilt för koncept som Willys, anpassat för stora inköp såväl online som i fysisk butik.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

AxfoodWillys

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.