Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Undersökning: Så vill kunderna handla efter pandemin – fem viktiga signaler

Publicerad: 17 september 2021, 07:46

Betalvilja, missnöje och oupptäckta möjligheter – här är fem viktiga trender i en ny undersökning som hjälper dig att förstå hur konsumenterna vill handla efter pandemin. ”Resultatet visar flera stora förändringar”, säger Mikael Ekman, senior konsult hos Accenture.


Ämnen i artikeln:

KonsumentbeteendeCoronaKundupplevelse

Efter att under ett och ett halvt år varit bakbundet av restriktioner är nu samhället på gång att öppna och komma loss. Konsumenterna börjar på allvar återvända till den fysiska

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.