måndag25 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Tempohandlarens varning efter ökat kampanjtryck

Publicerad: 21 augusti 2023, 07:07

Tommy Svahn är handlare på Tempo Liljeholmen i Jönköping.

Foto: Ellen Larsson

Butiker försöker locka tillbaka kunder med kampanjer som tär på de egna marginalerna. Det slår särskilt hårt mot mindre butiker. ”Jag tror att hösten blir fruktansvärt tuff”, säger Tempohandlaren Tommy Svahn.

Ämnen i artikeln:

Tempo

Ellen Larsson

ellen.larsson@bonniernews.se


LÄS OCKSÅ: Pekas ut – de är pådrivande när matpriserna skenar igen

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 446 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 495 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev