Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Sju tips från experten: Så fångar du en generation Z i butiken

Sju tips från experten: Så fångar du en generation Z i butiken

Var innovativ, tänk lokalt och skapa fotovänliga upplevelser. Varumärkes- och kommunikationsspecialisten Carsten Carlsson tipsar om hur du når fram till generation Z genom att göra butiken mer intressant och relevant.

Publicerad: 9 december 2021, 12:31

Ämnen i artikeln:

Svensk HandelSvensk DagligvaruhandelLivsmedelsföretagen

Generation Z är en digitala och extremt mat- och dryckesintresserade, berättar varumärkes- och kommunikationsspecialisten Carsten Carlsson

Foto: Getty Images

Ät mig, drick mig, fota mig, älska mig. Det är namnet på en färsk rapport från Hill+Knowlton Strategies, fylld med nyttiga insikter om hur man kommunicerar mat och dryck med

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.