Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Så ska Hemköp öka farten: ”Vi ska tydliggöra vårt koncept”

Publicerad: 16 december 2021, 13:39

Simone Margulies, vd, Hemköpskedjan.

Foto: Oskar Omne

Hemköps vd Simone Margulies presenterar fem punkter för fortsatt tillväxt. ”Hög takt i moderniseringen av butiksnätet.”


Ämnen i artikeln:

Hemköp

Under Axfoods kapitalmarknadsdag summerar Simone Margulies ett år som bjudit på pandemieffekter som inneburit både fartökningar och ökad press för landets 200 centralt ägda och handlardrivna Hemköpsbutiker.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Hemköp

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.