Försäljning
Pandemin pressar tidskriftsförsäljningen – impulsvara på väg att vända blad
Publicerad: 2 juli 2021, 07:30
”Hälften av tidskriftsköparna handlar på impuls, den andra halvan vet exakt vad de vill ha”, säger Anders Lindholm, försäljningschef hos Tidsam.
Foto: Kalle Östgren
Pandemin sätter press på tidskriftsförsäljningen – och det är viktigare än någonsin att aktivera i kassalinjen och med samexponeringar. ”Jobba med tidskrifter som en färskvara”, säger Anders Lindholm, försäljningschef hos Tidsam.
Få kategorier speglar så direkt kundernas dagsform och intressen som tidskrifterna.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.