Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Medieexpertens tydliga råd: ”Det här är viktigare än någonsin för handeln”

Publicerad: 19 maj 2021, 11:06

Men Daniel Eriksson, vd för mediebyrån AdOn Media Nordic och ordförande för Sveriges Mediebyråer.

Reklaminvesteringarna vänder upp – här är siffrorna och medieexperten Daniel Erikssons nyckelfaktor för att nå konsumenterna. ”Det är en ny slags konkurrens”, säger han.


Efter en smocka i början av året med kraftiga minskningar visade medieinvesteringarna – där detaljhandeln svarar för en tung del – ett rejält plus under april. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.