Försäljning
Medieexpertens tydliga råd: ”Det här är viktigare än någonsin för handeln”
Publicerad: 19 maj 2021, 11:06
Men Daniel Eriksson, vd för mediebyrån AdOn Media Nordic och ordförande för Sveriges Mediebyråer.
Reklaminvesteringarna vänder upp – här är siffrorna och medieexperten Daniel Erikssons nyckelfaktor för att nå konsumenterna. ”Det är en ny slags konkurrens”, säger han.
Efter en smocka i början av året med kraftiga minskningar visade medieinvesteringarna – där detaljhandeln svarar för en tung del – ett rejält plus under april.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 446 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 495 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.