måndag25 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Medieexpertens tydliga råd: ”Det här är viktigare än någonsin för handeln”

Publicerad: 19 maj 2021, 11:06

Men Daniel Eriksson, vd för mediebyrån AdOn Media Nordic och ordförande för Sveriges Mediebyråer.

Reklaminvesteringarna vänder upp – här är siffrorna och medieexperten Daniel Erikssons nyckelfaktor för att nå konsumenterna. ”Det är en ny slags konkurrens”, säger han.



Efter en smocka i början av året med kraftiga minskningar visade medieinvesteringarna – där detaljhandeln svarar för en tung del – ett rejält plus under april. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 446 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 495 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev