Försäljning
Kedjans lågprisvarumärke ett av de mest eftersökta: ”Finns ett behov”
Publicerad: 8 maj 2023, 07:35
Minna Björklund, tf EVM-chef hos Coop Sverige berättar om utvecklingen för varumärket Xtra.
Foto: Magnus Sandberg
På appen Ereklamblad:s topplista över konsumenternas mest eftersökta varumärken har ett av kedjornas egna varumärken tagit sig in på topp 15 – för första gången. Så möter Coop Sverige den ökade efterfrågan: ”Vi lanserar kontinuerligt fler artiklar”, säger tf EVM-chef Minna Björklund.
Ämnen i artikeln:
Coop SverigePå topplistan över konsumenternas mest eftersöka varumärken, i appen Ereklamblad, toppas listan av Arlas Bregott, Pepsi och Coca Cola. Men här har ett av dagligvarukedjornas egna varumärken – Coop Sveriges
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration. Erbjudandet gäller ej befintliga prenumeranter.