Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Innovationskraft en förutsättning för att hantera pandemin – här är kedjorna som lyckats bäst

Publicerad: 26 juli 2021, 11:47

Pandemin är en krävande tid – som kräver idékraft och innovation för att hitta lösningar.

Innovationskraft har visat sig vara ett ess i rockärmen under pandemin. Det visar en undersökning från CTF – där kunderna fått lista vilka av handelns företag som lyckats bäst med att anpassa sig till utmaningarna.

Ämnen i artikeln:

CoronaKonsumentbeteendeKundupplevelse

HP


Pandemin har slagit hårt och ojämnt mot handeln. Men oavsett om trycket ökat eller minskat har retailbolagen obönhörligt tvingats ställa om och anpassa sin verksamhet. I vilken grad de lyckats

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev