Försäljning
Innovationskraft en förutsättning för att hantera pandemin – här är kedjorna som lyckats bäst
Publicerad: 26 juli 2021, 11:47
Pandemin är en krävande tid – som kräver idékraft och innovation för att hitta lösningar.
Innovationskraft har visat sig vara ett ess i rockärmen under pandemin. Det visar en undersökning från CTF – där kunderna fått lista vilka av handelns företag som lyckats bäst med att anpassa sig till utmaningarna.
Pandemin har slagit hårt och ojämnt mot handeln. Men oavsett om trycket ökat eller minskat har retailbolagen obönhörligt tvingats ställa om och anpassa sin verksamhet. I vilken grad de lyckats
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 446 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 495 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.