onsdag27 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Innovationskraft en förutsättning för att hantera pandemin – här är kedjorna som lyckats bäst

Publicerad: 26 juli 2021, 11:47

Pandemin är en krävande tid – som kräver idékraft och innovation för att hitta lösningar.

Innovationskraft har visat sig vara ett ess i rockärmen under pandemin. Det visar en undersökning från CTF – där kunderna fått lista vilka av handelns företag som lyckats bäst med att anpassa sig till utmaningarna.

Ämnen i artikeln:

KonsumentbeteendeKundupplevelseCorona

HP


Pandemin har slagit hårt och ojämnt mot handeln. Men oavsett om trycket ökat eller minskat har retailbolagen obönhörligt tvingats ställa om och anpassa sin verksamhet. I vilken grad de lyckats

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 446 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 495 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev