Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Josefin Lundmark vill styra Icas reklamsåpa mot nya rekord.

Icas marknadsdirektör om jubilerande reklamsåpan: ”Ica-Stig är för bra för att kastas ut”

I dag är det 20 år sedan Icas rekordlånga reklamsåpa premiärvisades. Närmare 900 avsnitt senare summerar Ica Sveriges marknadsdirektör Josefin Lundmark:
✓ Vad reklamsåpan betytt för Ica
✓ Hur bytet påverkat
✓ Det viktiga för nya handlarparet
✓ Hennes egna favoritavsnitt
✓ Hur länge reklamsåpan kan fortsätta
✓ Det som skulle få henne att sätta stopp
✓ Vad hon hörde under inspelningen

Publicerad: 29 november 2021, 12:41

Kalle Östgren

Reporter

kalle.ostgren@bbm.bonnier.se

”20 år med framgång, ja vad ska jag säga!?”, frågar sig karaktären Ulf i Icas ”röda mattan-glittrande” jubileumsavsnitt i tv under förra veckan, efter att ha tillfrågats om en autograf

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Ica SverigeKonsumentbeteende

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.