Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag18.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Försäljning

Här är Lidls nya supersiffra – kundstocken växte med 15 procent: ”Stark trend”

Publicerad: 22 December 2020, 10:31

Lidl klarar sig bra utan e-handel. Kedjan har ändå högst tillväxt av kunder.

Lidl har ingen e-handel – till skillnad från andra stora aktörer. Utmanaren har ändå överlägset högst tillväxt av kunder. ”Konceptet tas emot väl”, säger GFK:s analytiker Bo Engström.


LÄS MER: Lågprisjättens nya styrkebesked – alla nyckeltal pekar uppåt: ”Har fått upp farten rejält” 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.