Försäljning
Här är Lidls nya supersiffra – kundstocken växte med 15 procent: ”Stark trend”
Publicerad: 22 december 2020, 10:31
Lidl klarar sig bra utan e-handel. Kedjan har ändå högst tillväxt av kunder.
Lidl har ingen e-handel – till skillnad från andra stora aktörer. Utmanaren har ändå överlägset högst tillväxt av kunder. ”Konceptet tas emot väl”, säger GFK:s analytiker Bo Engström.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 446 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 495 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.