måndag25 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Här är Lidls nya supersiffra – kundstocken växte med 15 procent: ”Stark trend”

Publicerad: 22 december 2020, 10:31

Lidl klarar sig bra utan e-handel. Kedjan har ändå högst tillväxt av kunder.

Lidl har ingen e-handel – till skillnad från andra stora aktörer. Utmanaren har ändå överlägset högst tillväxt av kunder. ”Konceptet tas emot väl”, säger GFK:s analytiker Bo Engström.


Thomas Ohlén

thomas.ohlen@bonniernews.se


LÄS MER: Lågprisjättens nya styrkebesked – alla nyckeltal pekar uppåt: ”Har fått upp farten rejält” 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 446 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 495 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev