Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Handlaren vittnar om säljboom: ”Hinner knappt få ut dryckerna i hyllan”

Publicerad: 7 december 2021, 08:06

Oscar Zandén, handlare, Hemköp City i Jönköping.

Foto: Hemköp City Jönköping

På Hemköp City i Jönköping står funktionella drycker för 4,5 procent av den totala omsättningen. ”Powerking är den enskilt mest säljande produkten vi har i butiken”, säger handlaren Oscar Zandén.


Ämnen i artikeln:

HemköpAxfood

Hemköp City ligger centralt i Jönköping och har direkt närhet till såväl gymnasieskolor som högskola.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HemköpAxfood

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.