Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Coop planerar stor offensiv – ska möta Icas växande medlemsfokus

Publicerad: 19 november 2021, 07:30

Från årsskiftet kommer Coop att öka andelen medlemserbjudanden i sin tv-reklam. ”Vi vill visa att medlemmarna har mycket att hämta som Coop-kund”, säger Karin Friis, chef för chef för Lojalitet och Kampanj.


Ämnen i artikeln:

Ica GruppenCoop

Sedan Ica lanserade Stammis har marknadsledaren också tydligare kommunicerat vad man som Stammis-kund får ta del av för erbjudanden.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Ica GruppenCoop

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.