Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

måndag10.05.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Försäljning

Avslöjar: Hemköps och Tempos nya offensiv – med ökat stöd till butikerna: ”Större möjligheter att lyckas”

Publicerad: 8 april 2021, 11:28

Hemköps och Tempos supportkontor spetsas med nya kompetenser för att stötta butikerna ännu bättre.

Foto: Gustav Kaiser

Hemköp och Tempo förstärker supportkontoret med nya spetskunskaper. Syftet är att stötta handlarägda och egenägda butiker ännu bättre. ”Hela organisationen får ett tydligare fokus på försäljning”, säger vd Simone Margulies.


Ämnen i artikeln:

HemköpTempoAxfood

Dagligvarunytt har tidigare berättat att Axfoods handlarägda koncept Hemköp och Tempo hade ett extremt starkt 2020 och nådde en tillväxttakt långt över indexet för dagligvaruhandeln.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HemköpTempoAxfood

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.