Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Avslöjar: Axfoods heta kedja slår till – kan starta kundklubb: ”Kan ha riktade erbjudanden”

Publicerad: 20 maj 2021, 11:37

Torbjörn Hammar har varit handlare inom Tempo sedan 2013 och drivit på för att kedjan ska ha en kundklubb.

Foto: Thomas Ohlén

Hemköp och Willys har haft kundklubbar länge. Nu siktar en tredje kedja i Axfood på en sådan. ”Vi ser fram emot att kunna rikta erbjudanden”, säger handlaren Torbjörn Hammar.


Ämnen i artikeln:

TempoHemköpWillys

Axfoods stora butiksvarumärken Hemköp och Willys lanserade lojalitetsprogram 2007 respektive 2013 och i dag kan Dagligvarunytt avslöja att Tempo är på väg att starta ett motsvarande sådant.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

TempoHemköpWillys

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News