Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag30.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Försäljning

Annonssmäll för Matrebellerna – så mycket tappade kedjan till Ica

Publicerad: 13 Oktober 2020, 07:55

Thomas Biverstedt, talesperson för Matrebellerna

Foto: Martin Rosengren

Matrebellerna tappade viss fart i september. Marknadsföringen pekas ut som en anledning. ”Vi har tappat en viktig kanal”, säger talespersonen Thomas Biverstedt.


Ämnen i artikeln:

Lågpris

Dagligvarunytt kan i dag berätta att Matrebellernas jämförbara försäljning steg med 3,8 procent i september jämfört med motsvarande månad 2019.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Lågpris

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.