onsdag8 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Utblick

Butikschefen Faye Mitchell guidar Markets reporter genom butiken på Regent Street, nära Oxford Circus i London.

Foto: Nina Granberg Melin

Raye – så mycket mer än en matbutik: ”Vi tänker i editioner som tidningsmagasin”

Vid första anblicken ser det ut som en liten ekologisk mataffär. Men Londonföretaget Raye är så mycket mer. Dagligvarunytt spanade in den gröna pop-up butiken som också är en mini-mässa och mötesplats för allt från entreprenörer till hundar.

Publicerad: 28 december 2022, 11:46

Nina Granberg Melin

redaktionen@dagligvarunytt.se

LONDON. När grundaren Nicole Compen startade popup-mataffären Raye var missionen att stötta innovativa, ekologiska matmärken på ett nytt sätt. Och det är en minst sagt annorlunda matbutik som huserar ett

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev