Nyheter
Nya lågprissuccén först i Sverige med automatiserad reklam: ”Ett mer likriktat erbjudande”
Publicerad: 9 mars 2023, 08:37
Foto: Pressbild
Sveriges nyaste lågpriskedja Xtra har rullat ut en digital lösning kring kampanjer och erbjudanden som är unik för den svenska marknaden. ”En stor automatiseringsgrad skapar också en effektiv produktion”, säger Coop Sveriges marknadschef Johan Öhlin.
Reklamblad med veckans erbjudanden, såväl pappersvarianten i brevlådan som i pdf:er i digital form är fortfarande en central informationskanal för dagligvaruhandeln. Men de veckovisa bladen i pdf-format tar tid och
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.