måndag20 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Nya lågprissuccén först i Sverige med automatiserad reklam: ”Ett mer likriktat erbjudande”

Publicerad: 9 mars 2023, 08:37

Foto: Pressbild

Sveriges nyaste lågpriskedja Xtra har rullat ut en digital lösning kring kampanjer och erbjudanden som är unik för den svenska marknaden. ”En stor automatiseringsgrad skapar också en effektiv produktion”, säger Coop Sveriges marknadschef Johan Öhlin.

Ämnen i artikeln:

Coop SverigeLågpris

Ellen Larsson

ellen.larsson@bonniernews.se


Reklamblad med veckans erbjudanden, såväl pappersvarianten i brevlådan som i pdf:er i digital form är fortfarande en central informationskanal för dagligvaruhandeln. Men de veckovisa bladen i pdf-format tar tid och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev