Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag16.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Folk och jobb

Nya reklamparet väcker känslor hos tittarna – så tycker Ica-handlarna själva

Publicerad: 19 Mars 2021, 10:52

Roar och retar: Suzanne Reuter och Björn Kjellman som nya Ica-Stina och Ica-Stig.


Det nya handlarparet har gjort entré i Ica-reklamen – men tonläget i deras syskonrelation har fått tittare att gå i taket. ”Förändringar väcker reaktioner, vi har sett det varje gång vi har rört om i såpan”, säger Icas marknadsdirektör Josefin Lundmark.


Spekulationerna gick på högvarv med ”Ica-Stig-feber” inför handlarbytet i Icas rekordlånga reklamsåpa.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.