Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk och jobb

Kimberley Wintmo, affärsområdeschef för frukt, grönt och blommor på Bergendahls Food.

Foto: Agneta Renmark

Kärnfull stjärnrekrytering – frukt och grönt är hennes passion

City Gross vill ha Sveriges bästa frukt- och gröntavdelningar och vägen dit går via ett fantastiskt kundmöte. Affärsområdeschefen Kimberley Wintmo har hittat framgångsreceptet.

Publicerad: 10 juni 2021, 08:22

Agneta Renmark

Reporter

agneta.renmark@bonniernews.se

Svenska folket äter för lite frukt och grönt. Det ska Kimberley Wintmo, affärsområdeschef för frukt, grönt och blommor på Bergendahls Food, ändra på.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

BergendahlsCity GrossAxfoodDagab

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.